en dag att minnas...

Idag har jag och J varit tillsammans i ett år.
Ett år som har varit helt underbart, trots motgångar i livet utöver förhållandet.
Han har hela tiden funnits vid min sida och jag vid hans.

Jag älskar dig så mycket Johannes.
Hoppas på att det blir fler såna år med dig ;)

Hur har vi firat detta då?
Ja, vi har tagit ett långt o mysigt bad tillsammans då vi drack vin i badet och lyssnade på hög musik =)
Efter att vi gjort iordning oss o blivit fina så åkte vi till stan o gick på en mysig restaurang, en orientalisk. Mycket gott och romantiskt =)
Sex har vi ju givetvis ägnat oss åt också :P :P
skall bespara er detaljer, men det var jättehärligt iaf hehe

f.ö. har jag vart i skolan hela dagen.. fick reda på att vi har prov i ekologi snart och så är de massa andra läxor som ja inte gjort :| känns som ja har en del o göra den närmsta tiden!


har fallit en del för Caroline af Ugglas och tycker att det är intressant att lära mig nya saker om henne, se vem hon är.
Lyssnar sönder mig på en låt med hennes band.
Twiggs - Black Fly
sjukt bra.

bild på denna dag får ni imorn. har fått besök nu...och vi ska dricka thé.. sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback