en rolig sak =)

weird... fick precis reda på en sak.. =)

när ja var 5 år eller nåt sånt där så gifte sig min far med en kvinna som hade 2 barn.
dessa 2 blev alltså mina styvsystrar. en som är lika gammal som mig och en som är 2 år yngre.
jag har växt upp med dessa flickor och trots att min far och kvinnan är skilda sen några år tillbaks så ser jag fortfarande tjejerna som mina systrar.
fick idag reda på att hon som är 2 år yngre än mig har precis blivit  tillsammans med en vän till mig. och honom har jag haft sex med.. så nu är vi även buksystrar =)
hahaha
nä men de känns skumt.. att en tjej som jag nästan hela livet har sett som min lillasyster nu har vuxit upp och allt det där..
kul, men weird :P

var bara tvungen o säga detta..
har så tråkigt!!!
vi har vart ute o solat ett tag... har även haft lite träning här hemma hehe
funderar på om ja ska börja packa lite smått??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback