helgen...

På lördagskvällen hade vi planerat något som jag gör varje år i april. Går på Rejvfest!
Tidigare i mitt liv så levde jag bland annat för rejvfester. Men sedan tvinga soc in mig i ett hörn som inte innehöll droger, rejvfester och det livet.
När jag väl blev såpass fri att jag kunde bestämma lite mer själv så hade jag tappat intresset, eller kanske växt ifrån det?
Jag vet inte, men jag tycker iaf inte att det är lika kul längre. Därför går jag i princip aldrig.
Meeeeen, jag har en söt vän som fyller år i april och har alltid, tillsammans med sin pojkvän, födelsedagsrejv vid den här tiden på året. Det är liksom tradition nu. Och det är tradition att jag ska vara där också. T.o.m. när jag satt på behandlingshem så lyckades jag smyga mig dit under en permission.
När personalen i efterhand fick reda på det så gillades det verkligen inte, men det hör till en annan historia.

Ett tag under lördan såg det ut som att det inte skulle bli nåt festande för våran del eftersom att det blev massa onödigt tjaffs. Men det ordnade sig sen.

Och efter lite om och men så kom vi ut till festen iaf. Najs att träffa lite gamla vänner o sådär. Festen var väl mysig o så, men som sagt är de inte riktigt min grej längre. Jobbigt eftersom att jag alltid har vart pundig på såna fester och ingenting är likadant längre. Ah, folket är nytt o så me.. Har nog helt enkelt vart borta för mycket =)

Sandra följde med oss hem o sov på soffan..det var lite kul eftersom att ja inte har träffat henne på länge!

Efter det så har det mest varit packa o städa...imorn går flyttlasset =)
spännande!

har fixat flytthjälp också,...4 starka karlar!
Pappa, Jonte, Kim & min svärfar Stefan!
Se följer Kims flickvän Johanna med också, jag vet inte om Jontes mor och min pappas sambo följer med. Men vi blir ju ett gäng iaf.  :D
Kim tar med sig en kärra och Jontes pappa tar med sig en.
Dessutom hade Jontes kära mor gjort iordning mat som vi kan äta imorn, hon är ju för söt =)
Holm snacka om att han kanske skulle komma o hjälpa till imorn me, men vi får se..han va i gbg nu så att..

Hmm...orkar inte skriva mer nu..klockan är 22.40 och jag måste nog städa lite till, så att de e färdigt så mycke som möjligt imorn!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback