lite gammalt..

Skrivet natten mellan fredag och lördag, men klistras in nu pga internetproblem. Uppdatering om vad jag gjort efter fredagen får ni senare. Måste göra annat nu!



Först: Skrev i förra inlägget att vi skulle sluta om 2 timmar. Men jag menade 1 timme.
Fast vi slutade en halvtimme efter att jag hade skrivit inlägget, ibland är vår lärare schysst =)
Hemstudier kallas det.

Var i skolan i torsdags också. En snubbe från Frivården kom dit, och även det besöket var MYCKET intressant tycker jag. Säger som Evelina; Jag ska bli socionom!
Har vart inne på det ett tag nu.. Det enda jag är nervös över är att jag inte skulle komma in på Högskolan. Men tids nog hamnar jag väl också där :P När jag orkar studera mera.
Undra om lilla jag skulle klara Högskoleprovet?


Men...TRÅKIGT..jag gick inte till skolan på fredagen.. :/ Gick upp på morgonen och var verkligen svinigt trött. Jävligt sur också. Men Jonte försökte verkligen pusha mig. Han vet hur stolt jag skulle vara över att ha klarat en hel vecka i skolan. Men det gick inte, mitt humör ville inte alls. Så vi åt frukost eftersom att vi ändå var uppe, sen kollade vi ett avsnitt av Simpsons, sen la vi oss o sov igen =)

När vi hade vaknat gick vi ner till affären o handla lite gott för att gå vidare ner till sjön här nedanför oss. Så la vi oss på filten o busade och fikade o matade ankor =)

Sen åkte jag till PsykEwa för samtal. Fick reda på att jag ska få en psykolog, men hon har tid först efter sommaren! :| skitskitskit!
But what to do liksom? De e la bara o vänta. Eftersom att Sveriges sjukvård inte verkar kunna hålla på vårdgarantin som är 3 månader.
Hon sa även att jag kanske ska få en behovsmedicin, som jag kan ta när jag skall redovisa och annat. Eftersom att jag berättade för henne vad som hade hänt när jag skulle redovisa om ormarna.
Och för att jag knappt vågar åka ner till stan när det är mycket folk där.


Sen gick jag o handla lite mat på Willys. Sen fick jag reda på jätteångestfyllda grejer.. Om min bror. :(

Så har vi varit i Falköping me o träffat en kompis som ja inte träffat på nästan ett år..de va trevligt =)

nu vill Jonte ha datorn...men vi hörs folk!

Kram Thess





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback