lördag...mycket sol =)

igår var jag inte i skolan för att vi skulle se på nån film som för mig var helt ointressant. och den skulle vi se för att våran lärare skulle åka till uppsala! dooh! kan vi inte lika gärna få åka hem då istället liksom?
nae, så ja orka inte åka dit alls.

va hände mer igår då? typ ingenting om ja minns rätt?? de va rätt lugnt faktiskt..
i torsdags va vi ju tvugna att fira att vi fick lägenheten så de blev att vi hyrde två filmer o köpte hämtmat..thai-mat =) mumma!

idag fick vi lite besök o de va mycke trevligt..
efter de så åkte vi iväg lite för att vi skulle gå en skogspromenad, men när vi hade kommit en liten bit ifrån asfalten så satte min ormfobi igång så de va bara att vända om...gick till en lekplats o åkte linbana istället.
sen handlade vi grill o grejer i affären.
så nu har vi precis grillat..vilket var mycket gott!

va bjuder denna dag mer på då??? vet ej riktigt..är rätt trött så tänkte lägga mig i sängen o vila lite..kanske läsa.......

på måndag e ja ledig från skolan för jag har tid på ungdomsmottagningen då...dom hade ingen annan tid på hela veckan...men men.. återstående tid av den dagen tänkte jag ringa runt o fixa massa saker me flytten o andra grejer..+ att ja ska umgås med jonatan också tror ja..o söta lilla fatima =) hoppas på de iaf!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback