lycka!

jaaa jag har massor med kul saker att berätta!! =)


men först så undrar jag vem det är som är anonym som har skrivit 2 kommentarer här i min blogg? =)
ja i vilket fall som helst så var det gulligt att den personen saknade mig här i skolan ;)

GRATTIS till Evelina!! :D 20 är ju häftigt, men sen efter det så går det utför, de e iaf va ja har fått höra :P


De roliga sakerna:
  1. Vi får byta lägenhet!!! :D :D :D så 1 maj blir de flytta, jippi!!! underbart tycker jag att det är!! =)
  2. För ett tag sen så skrev jag ju ett arbete om hjärnan och nu vill min lärare använda mitt arbete i undervisningen o kopiera upp till alla. Det är ju lite kul =) *måste skryta* hehe
  3. Fick tillbaka några andra inlämningsuppgifter också och alla var bra =)
  4. Är, som ni kanske förstår, i skolan!
Vi sjöng även för E i matsalen på fikat idag =)

Så har vi dessutom kollat lite på en film om Hitler. Men vi skall se mer av den en annan dag.
Jag fick 6/8 rätt på nutidsfrågorna, jag kunde ingen av frågorna så var tvungen att gissa mig igenom alltihop så jag är ganska nöjd med de resultatet.


Yeah!


 

Kommentarer
Postat av: Andreas

kul med lägenheten! grattis! :D:D kul att de går bra i skolan med :D

2007-04-12 @ 15:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback