måndag kväll.

oj oj oj va trött ja var imorses när ja skulle upp till skolan.. men dit kom jag, gjorde matteprov o grejer till och med =)
nu har ja bara ett kapitel kvar i boken sen är jag klar med A-kursen! wihooo :D
B-kursen nästa år då!

Så var jag & Jonte iväg på American Pan Pizza och åt lunchbuffé.. gott!


Sen dess har vi slappat o sovit en sväng.. sett på tv..
nu har vi nyss vart i affären o Jonte lagar lasagnette.

Imorn skall jag till UM och då orkar jag inte ta mig till skolan efter det eftersom att då får jag GÅ till skolan från stationen.. långt, kallt och jävligt.
Så det blir hemmadag för mig imorn. Kanske tar en sväng på stan o shoppar lite? ;P

Nu skall jag se på SimpaSimpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback