mycket fin

igår var vi o kollade på hennes lägenhet och den var myyyycket finare och bättre än vi hade väntat oss =)
så på tisdag ska jag o den tjejen ner till Skövdebostäder o fylla i blanketter för o se om de går o byta, o vi uppfyller kriterierna o så så att de ska nog inte va nåra problem!
hon fråga om vi kan byta redan till 1 maj, o funkar de för hyresvärden så visst =)
isf går de snabbt i svängarna, men va härligt o ha en 3a!!
då ska vi kanske ta hem Jontes sköldpaddor också, Fegis & Pucko heter dom. :D

Igår fyllde min ena lillebror 14 så vi va ute hos mamma o fikade, sen följde min syrra me oss hem o sov över här tils idag.

Just de ja... för några nätter sen så drömde jag om Nellie, min lillasyster..drömde att ja fick träffa henne, äntligen! Och hon kom ihåg va ja hette, kunde t.o.m. säga mitt namn :)
det var mysigt, vi lekte massor..hihi


för övrigt... så suger det mesta faktiskt..orkar inte ha de såhär!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback