Öppet hus och nya saker!

Tack så mycket, Andreas för din värmande kommentar! Du är så söt och jag gillar dig, vetdu! <3


Aah, igår.. så shoppade jag! =) De blev ett vitt halternecklinne, ett par trosor (typ hipsters? heter det så?), en grå tunn kofta, örhängen och långt silverhalsband med stort hjärta. och en ny parfym för 460:-, fattar inte varför de ska va så dyrt men...?

På kvällen åkte vi till svärföräldrarna för att fira J's syrra som fyllt år, god mat och fika fick vi och jag hade en mycket mysig och trevlig kväll! :D
Strax efter att vi kommit hem så kom Christian hit och sov över.

Idag gick jag upp, med tanke på att det är lördag, en väldigt okristlig tid. 06.40, visserligen går jag upp 05.45 på vardagar, men på lördagar vill jag gärna sova ut. Men icke, eftersom att det hölls Öppet Hus på skolan idag.
Eftersom att min klass skulle sälja våfflor och pyssla med annat så kunde jag inte bara strunta i det. Vi skulle samla in pengar till klassresan och det skulle kännas fel att följa med på den om jag inte hade hjälpt till idag.

Jonte och Christian kom även för att besöka min skola, väldigt kul tycker jag, eftersom att dom aldrig hade vart där!
Jonte tyckte det var intressant att se hur min skola var också, vart jag håller hus på dagarna :P

Är skittrött nu och tänker faktiskt sova. För imorgon så kommer min far och skall hämta saker som min bror skall få till sin nya lägenhet. Tänkt att ja e bara 21 år och har redan lyckats samla på mig massa skit som jag ger bort. Trodde bara att det var gamla mammor som hunnit så långt ;P
Men en del e Jontes saker o en del är saker som JAG fick av min MAMMA när jag fick min första lägenhet, hehe!
Sakerna går runt runt här i våran släkt verkar de som =)

Kommentarer
Postat av: Andreas

"okristlig tid" haha! varför går du upp så tidigt på vardagar? :O

2007-04-22 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback