skrivet på söndagens kväll!

Andreas: Jag går upp så tidigt på vardagarna för att jag går i skolan.. =) Bussen hemifrån går 06:57 ... :/
segt att pendla!

Idag har vart en trökdag...har packat massor och nu är lådorna slut så Jonte ska ner till affären imorn o be om bananlådor.

Har dessutom tvättat och diskat, o sett på tv!

Min far var här också o skulle hämta grejorna till min bror. Dom hade me sig lilla vovven som dom hämtade häromdan! Den är 8 veckor och såååå liten och söt. =) En liten rottweiler är de, men dom vet inte va han ska heta än så dom kallar den bara för gubben =)
VILL OCKSÅ HA!!

image11

måste fixa tvätten nu!
har förresten ätit en god måltid precis.. laxfilé, fullkornsris, broccoli, cornichons och en sås med curry, äpple och dill i... smaskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback