tisdag 17 april

Idag hade ja skitont i magen så ja stannade hemma från skolan..
värken gick dock över sen, mer eller mindre iaf, så jag har packat massor inför flytten.. har även rensat saker på vinden. Vad som skall ges bort och vart det skall då.
Nu har jag mycket ont i ryggen men det är nåt jag kan leva med, om det bara håller i sig idag vill säga =)
imorn kan jag nog inte leva med det.

kom nyss ur duschen, är stressad för vi skall åka till min lillasysters skola o se på nån musikuppvisning, mamma e sjuk så vi får åka själva jag och J.

Imorn så kommer dom hit och besiktigar lägenheten, men det får Johannes ta hand om eftersom att jag skall till skolan. Efter skolan så skall vi skriva kontraktet =)

Måste skynda mig nu.. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback