underbara dag!

dagen började tidigt.. var ledig från skolan för att besöka ungdomsmottagningen..
vägen dit gick lätt o smidigt, åkte buss hälften av vägen och promenerade andra hälften, skönt o promenera så tidigt på morgonen i solen =) (klockan var 8.00)

besöket där gick bra och jag känner mig rätt nöjd med det som sades. skall tillbaka dit nästa vecka på tisdag, lite trist att behöva va borta från skolan då med men hon hade inga andra tider. :/

efter det så gick jag till soc o hämta min tredje lgh-nyckel som dom inte ska få ha längre. tidigare hade dom den bara för att jag hade lvu och dom stod för min inkomst o bla bla. men nu finns inte nåt av de grejerna på kartan längre(!).

sen så åkte jag till jonatan & erika & lilla fatima. vi har suttit o tjötat, varit ute i lekparken o softat, ätit mat, glass och även sett en film. såg hela filmen utan svensk text, duktiga jag förstod ändå va den handla om =) (Blood Diamonds heter filmen om ni undrar, och den var bra)
den första stunden när ja va där så var fatima liten o blyg men efter en stund kom hon me böcker till mig o ville att vi skulle titta i dom, så peka hon på saker i boken så fick jag säga va de va för nåt =)
jag har även lärt henne ur de olika djuren låter =)
hon är 2 år i sommar o en så himla söööööt unge!!
fast ja saknar min lillasyster som är 2½ år.... :(

nu har ja kommit hem, kan summera att dagen har varit jättebra och att det var mysigt att komma hem... min bror e här nu, o vi ska äta pizza! weeheeey! :D :D
ikväll e de 2½ men på TV:n, underbart de me..
men skola imorn :/ bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback