uuurrk

jag är en så jävla dålig människa. har inte varit i skolan sen i måndags.
stryk borde jag ha, verkligen.

det har varit uppochner, as usual, i veckan..

mycket packande och äntligen har vi bananlådor så det räcker, fick skänka en slant till barncancerfonden för att få dom, men det är det verkligen värt!
(nu var det visserligen inte jag som gick och hämtade lådorna så jag skall inte ta åt mig någon ära!)

har köpt solbrillor, handväska och en tunn tröja/top.
Jonte köpte nya, snygga skor + annat.

Idag ska jag packa, sen skall jag ner till stan och träffa PsykEwa och efter det drar jag till Apoteket och Willy:s, har fan inte handlat ordentligt med mat på ett tag nu.

Det ser ut som helvete härhemma bland alla lådor och brist på prylar eftersom att typ allt är nerpackat.
Nu skall jag poppa hög musik, skriva inköpslista och packa.

Ikväll åker vi till Kim för att umgås, spela brännboll och ha kul, en och annan rusningsdryck kanske kommer att intas också.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Andreas

smisk ska du ha! :D

2007-04-27 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback