yeah!

igår föreslog J att vi skulle gå på bio =)
Första gången som vi gick på bio tillsammans, häftigt! ;D
Mysigt var det med...hihi..
men vi såg på Epic Movie, och den är ju inte direkt någon film jag rekommenderar. :|
Kändes som en film med redan sedda skämt, ännu en i mängden typ!

Dessutom var vi på McD och käkade också.

Idag har vi softat o myst hela dagen. Holm är här på besök.
Våra bananer började mogna rätt mycket så vi bestämde oss för att baka 2 banankakor på dom.
MmmmmmmmmmmmmmmmmmmMMMmmmmmMMm va GODA dom blev =)


Hoppas att jag lyckas ta mig till skolan imorgon nu då!
Tänkte dessutom lämna tillbaka boken som jag fick låna av Jessica för en tid sedan, hade helt glömt bort den, så Jessica; lessen att det har tagit tid, men du får den när vi ses nästa gång ;)
(imorn förhoppningsvis.)




I love KBJG!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen du lyckas komma. Din närvaro saknas... Kom tillbaka till A-linjen

2007-04-11 @ 21:17:28
Postat av: Jessica

Det är faktiskt lungt gumman! *lovar*

Hoppas vi ses imorrn/ snart.. :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback