hmm..

Igår gick jag o la mig 20.30..det var skönt. Fast jag läste en stund så jag somnade inte direkt. Känner mig inte pigg och utvilad idag, men jag var heller inte död imorse :)

Hmm..fikat var äckligt idag och dessutom så fick ja ingen plats på bordet där mina kompisar satt så ja fick gå till ett eget bord.. =(
Dom kanske hade gjort plats åt mig om ja hade sagt till, men ja vågar inte riktigt göra min röst hörd.. gaah, ja hatar min sociala fobi.
Såfort ja hamnar i en svår sits så vill jag såklart bara fly. Vill hem nu.. Men det löser ingenting, i guess, så jag får väl uthärda lite till. :S

När rasten är slut så ska vi se på Al Gore's film (heter han så?) "En obekväm sanning". Det roliga är att vi skulle se den förra året med, men ja åkte hem då o struntade i det, vilken tur. För jag har inte lust att se den två gånger.

Jessica: Jag är inte sjuk, ja måste ta leverprover för att dom ska kontrollera mina värden så att jag inte missbrukar något. Eftersom att jag är straffad så måste jag göra det för att kunna få ett intyg så att jag får lämp. På begäran av Länsstyrelsen är det :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej då vet jag vännen =) Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback