måndag.

Skulle varit hos Ewa idag, men orkade inte. Istället har vi haft besök av Martin som flyttar till Växjö på onsdag för att plugga i ett halvår, så det var dags att säga hejdå!

Sen cyklade vi ner till biblioteket. Där skrattade vi åt en människa som var helt störd o stod o skrek på bibliotekarierna för att hon hade fått en räkning. Hon tyckte att de var orättvisa mot just henne och hade det varit någon annan så hade de tagit bort skulden och tyckt synd om dem. Och hon skrek om att det var gubben med den svarta hatten som dom skulle prata med, han som var dum mot henne. (Ja, hon var efterbliven) Stackars människa.

På hemvägen stannade vi till vid en ICA-affär o handlade lite frukt o grönt, så vi fick nyttigt mellanmål =)

Har bara 14 dagar på mig att läsa ut en jättetjock bok. Och 14 dagar är väl helt ok egentligen och rätt lång tid. Men det får ju inte vara nåt sölande precis.

Igår fyllde jag sköldisarnas akvarium med nytt vatten, hoppas att dom blev glad över det.

Nu skall jag nog mysa med Johannes och sen kanske jag ska ta o diska!

Ringde Csn idag och tanten var otrevlig :( Jag gillar inte Csn.....

Hatar verkligen att skolan börjar nästa vecka. :S


Tack Andreas för den söta kommentaren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback