onsdag.

OMG.

Skolan började idag. Och jag är redan trött på den..
Såååå fruktansvärt tråkigt/jobbigt/förjävligt att gå upp  05.45 varje dag för att åka dit.
Hela detta skolåret känns som att det kommer bli skit. Alltså, riktigt bad, typ.
Ingen Daniel att åka med längre när det är kallt eller för att hinna med de bekväma bussen som gör att man är hemma en timme tidigare istället för att man ska behöva åka över hela slätta (nåja) innan man kommer hem.

Och så har det börjat massa nya folk på skolan. Och som den lilla fega, blyga skit jag är så vill jag bara helst gömma mig i ett hörn eller bakom någon bok.

Och schemat suger på sina ställen, faktiskt. Förra året slutade vi halv tre varje dag, förutom på fredagar då vi slutade vid 12. Men nu är det annorlunda, 16.10 (!!!) på torsdagar.. :S hur orka?

Jag är ett jävla klagomonster, jag vet. Men jag tror att jag får klimakterieyttringar av min antibebismedicin..för jag SVETTAS som en tok, flera gånger om dagen. usch usch usch, det är jobbigt.
+ att jag ska ha mens om ett par dagar så jag är väl sur för det.
Men ibland måste man få klaga också.

...
Men veckan innan skolan började var bara behaglig och mysig. Jag läste ut en bok på nånstans mellan 600-700 sidor på en vecka. Nu har ja börjat på tredje delen av den serien (och den sista). Den boken är på strax över 700 sidor. Bra bok =)


Näe..inte min dag idag. Jonte har lovat mig att vi ska gå till affären så jag kan få köpa godis...sen tittar vi väl på nån film eller nåt.

Bajs. (mogen thess)


Kommentarer
Postat av: Andreas

håll ut sötast, innan du vet av de så är de sommar igen!!! och sen kanske du slipper skola för resten av livet? jag vet att du k an klara det! jag tror på dig :*:*:*:*:*:*

2007-08-22 @ 20:09:05
Postat av: Evelina

Sluta klockan 16 låter ju helt sinnessjukt! Har det börjat nån kul person i klassen?
Jag saaaaaknar Helliden ska du veta så en aning avis på dig är jag allt.
Ta´t lugnt bara så ordnar sig det mesta och be din man pyssla om dig när du kommer hem från en besvärlig skoldag (Rolf..hemska tanke!).
XX


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback