tisdag.

Vilken skruttdag. Nästan.
Den har väl inte varit dålig, men så mycket har inte hänt. Det bästa var väl att jag och J idkade älskog förut.
Annars så gick vi upp kvart i sex för att vi skulle tvätta, lyckades somna om sen o försov oss en timma när vi skulle i med ny tvätt. Men lyckligtvis så hann vi tvätta allt ändå. Tråkigt nu bara att det ligger tvätt överallt som skall vikas och in på sina platser. Det görs ju liksom inte av sig självt. Utan någon (troligtvis jag) måste ta itu med det.

Vi har ätit kycklingwok, det var mumsigt. (Jonte gjorde)

Jag ringde skolan...har äntligen fått ordning på Csn-papprerna och postat dom!

Sett på tv... och just nu surfar jag samtidigt som jag matar sköldisarna. Spolar upp lite vatten i vasken i köket, lägger i en sköldpadda och lite mat....väntar...plockar upp sköldisen och lägger ner den andra.. kul kul.

Imorgon ska vi kanske åka hem till Jonatan & Erika för att fira Fatima lite i efterskott. Vi köpte två jättesöta klänningar till henne häromdagen.

Nu ska ja kolla sköldisen om han har ätit upp. Sen ska ja se på Gilmore Girls.
Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback