trött...

...så fruktansvärt jävla trött bara... känns som att mitt huvud kommer att implodera.

Behöver en Naturkunskap B-bok... nya kostar dom 300 spänn.. har ej råd me de. så då får ja strunta i den kursen =)
Nån som läst det ämnet?

Hur ska ja orka med allt som jag ska/måste/vill/borde göra?

Och imorn slutar vi 16.10 ja.. kommer va i Skövde halv sex.. yeah.. ja kommer förmodligen att vara död då så Jonte har lovat o möta upp mig på station här i stan för att ledsaga mig hem =)
Han har dessutom lovat o laga mat åt mig. ;*


Skulle fikat med Jessica, Jenny och Frida i tisdags efter skolan (ev. skulle Sara och Daniel kommit också). Men sen skulle Frida visst klippa sig så de blev ej nåt. :/


Idag har vi varit självgående i skolan. Vi som går sista året-social profil, har redan haft såna lektioner som dom nya nu kommer att få i ett år. Så därför får vi ha egna lektioner, planera alltsammans själva, vad vi vill göra, om vi vill åka på studiebesök osv. Vi har ingen lärare på onsdagar, förutom att vi ska träffa honom kl. 11 o bara stämma av vad vi gör o så. Utöver de så är vi helt fria o självgående :P

Drog en sväng upp till vårdcentralen idag me. Var tvungen o ta massa leverprover, så gott folk, håll tummarna för att mina värden inte e för höga =)
Isf kan ja få problem..

Nu har Jonte lovat mig att cykla till Maxi o ta ut pengar åt mig så att jag kan köpa ett nytt busskort imorn bitti, visst är han bäst?!

O jag ska nog bara försöka bli av med min huvudvärk som har funnits där av o till hela dan... Ja vill sova.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vännen, varför har du tagit lever prover?! -smått orolig-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback