update.

I fredags kväll så var det lite fest härhemma. Min kära vän Jonatan kom hit och vi hade vääääldigt kul hela natten. En del saker var väl mindre kul som att vi fick gå ut och ta hand om en kille som var min vän men som inte är det längre. iaf så tog vi hand om honom för att han var för full o väck. Det var inte kul för att jag är sur på honom, men samtidigt så kan man inte bara skita i det och gå därifrån.
I vilket fall som helst, det var underbart att ha Jonatan här =)

På lördagen mådde vi som man kan göra dagen efter fest så det blev ganska lugnt då. Idag har vi också softat och lagat en riktig söndagsmiddag med potatis, fläskfilé och sås och svart vinbärsgelé...mmmmuumma!

Imorgon skulle jag egentligen åkt till Linda o hämtat min video men hon har blivit jättesjuk så vi får ta det senare i veckan. Men jag ska till biblioteket för att hämta en bok som jag har reserverat, yeeaaah!

Skolan börjar om drygt en vecka och jag vill verkligen INTE! Känner på mig att detta året inte kommer bli lika bra som det förra.... :(
Har heller inte lyckats fixa nåt med Csn (blanketterna är ju fortf skitkrångliga att fylla i, jag måste vara dum) så jag vet ej när jag får mina pengar. :S

Lite bilder från helgen.



wow
Jag, som ni ser.

thess o jonatan
Jonatan & jag på balkongen.


thess
Jag är lite sliten, klockan är 03:30.......



puss
Att pussas med Jonte är ju en av de bästa sakerna som finns!


love
- Hej, vi är kära i varandra.

fin bild.
En fin bild på oss tycker jag.


puss
PUSS!


jonatan, jonte & jag
Jonatan, Jonte och jag!! <3


Nellie
Ny bild på min söööta lillasyster Nellie!! <3


Ja, min pappa har varit med sitt jobb i Umeå. Då åkte hans ex (dom bor i Piteå) ner dit så att han fick träffa Nellie (äntligen!), för hon vägrar låta Nellie få åka ner hit till oss, hon är rädd att pappa ska behålla henne eller nåt, vettefaan, men ingen av oss har iaf träffat Nellie på nästan ett år. Men så fick pappa göra det nu och efter det så skickade han den här bilden till mig. Fan vad jag saknar henne!


En sak som har hänt, men som jag nog inte riktigt har känt på ännu, är att min ena lillebror försökte ta livet av sig i torsdags...... ......................................................ah..........bajs

Kommentarer
Postat av: Andreas

vad kul med bilder :D du är superfin och ni är supersöta tillsammans :D

2007-08-13 @ 08:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback