fan..

Jaha...så var vi där igår...dit ja VISSTE att vi skulle komma. Min bror har ingenstans att ta vägen och jag måste hjälpa. Det började med att han messade när jag och Jonte såg på film så vi fick pausa. För han messade o ville att ja skulle kolla upp billigaste hotell i Skövde, han ville att jag skulle kolla kartor, jag fick kolla bussar åt honom och även ringa både mamma och morfar. Vi kunde inte se mer av den filmen igår, för de blev fan aldrig lugnt. Säkert 50 sms skickades till min mobil bara igår kväll ifrån honom. Faan.... jävla liv alltså. Ja blir så jävla arg...hos pappa är han inte välkommen, till mamma får han egentligen inte komma heller o dessutom är hon i Finland just nu så de går ju inte...här har han bränt sina jävla nya chanser OM OCH OM IGEN så jag orkar inte mer. Men ja va ändå tvungen att hjälpa honom massor igår så att vår kväll blev förstörd..lr ah, den blev iaf inte som vi hade tänkt oss/velat.
Han hade även sms-bombat mamma så hon fick ringa runt massor för o se om han kunde sova nånstans..hon var så trött på allt til slut så hon stängde av sin telefon.
Jag va tvungen o ringa morfar o be honom ringa upp min bror  men nåt blev fel för morfar fick bara telefonsvarare när han ringde. Så till slut fick min bror komma hit för att låna min telefon o ringa morfar vid halv tolv på kvällen. Jaha, o så säger ju morfar nej, att han inte kan komma dit heller. Så då sitter vi där, ska jag säga: "ah, nu har du fått låna telefon, du måste gå nu..." ??? När jag vet att han inte har nånstans att ta vägen?
JAG ORKAR FAN INTE MED DEN HÄR SKITEN!!! Han är inte mitt ansvar men på nåt sätt så blir han de till slut ändå!!!! För att han får inte komma nånstans, vi är så jävla trötta på att ge honom nya chanser. Men ska vi låta honom sitta ute o frysa ihjäl under natten?
O mamma skriver sms: "Men kan han inte få vara hos er då? Tänk med hjärtat..." Jag förstår hur mamma tänker, men hur kul är det att hela tiden vara snäll när man bara får SKIT tillbaka!! Ja fattar inte va ja ska göra.
Så han fick ju sova här till idag. Men då var de ju samma visa igen, vart ska han ta vägen ikväll? Allt är så jävla jobbigt...

Kommentarer
Postat av: random

Ibland måste folk lära sig på det hårda sättet
det är bara då dom verkligen lär sig

2007-12-15 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback