Hej allihopa!

Sitter nu i skolan och har varit produktiv även idag. Tog äntligen tummen ur och slog upp "Stäppvargen" för att avgöra om jag kommer orka läsa den. Mycket koncentratonsstörningar gjorde att jag inte hann komma mer än en bit in i förordet förrän lektionen var slut.
Jag har även gjort veckans nutidsfrågor, klarade det galant alldeles ensam! Får se vad jag får för betyg av klassen sen då, om de kommer att risa eller rosa mina frågor =) whatever.

Sitter just nu o ska försöka skriva ett arbete om MS...men det är inte det lättaste då jag inte har gjort någonting mer än tagit ut fakta. Jobbigt att läsa på så många olika ställen o då blir allt  bara ett virrvarr i hjärnan. Orka.

Vi slutar om drygt en timme och det ska bli så skönt att komma hem för jag är rätt trött o känner mig lite sunkig. Vill duscha och byta kläder!

Vad mer händer? Vet ej. Tv-tittande när jag kommer hem. Min bror har antagligen anlänt hem till oss vid min hemkomst också så det blir väl till att tjöta lite med honom.

I helgen ville Jonatan att vi skulle komma o äta tacos hos honom, trevligt =)

Nej...vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback