måndag/bloggdag/deppdag

Hmm.. det där sista inlägget skrev jag alltså i torsdags men var tvungen att avbryta så jag sparade det med tanke om att posta det senare under dagen, vilket jag inte gjorde. Så jag fick avsluta det tvärt nu och posta det.
För att sedan skriva ett nytt med uppdateringar, så here we go =)

Jag ringde ju då till sockärringen i torsdags men fick inget svar och hon har inte ringt upp mig heller. Då kände jag att jag får väl skriva mail till henne, för då får jag ju de iaf lättare för mig att få fram de jag vill ha sagt. Men samtidigt så kände jag att hela den här grejen med min bror o allt, de tar så jävla mycket ENERGI ifrån mig..ja blir fullständigt deppig och utmattad och LEDSEN....ja har kämpat så länge med allt det nu..i flera år och jag vet faktiskt inte om jag orkar mer.... för jag måste ju orka leva mitt liv också.
Jag kanske bara måste lägga mig ner och låta andra ta över, men anledningen till att ja inte kunnat göra det innan är ju för att jag tycker att dom gör så fel, att dom inte ser nåt.....
Jag orkar inte se på mer...nu när min bror bor hos oss...han pratar knappt med oss, antingen sitter han vid datorn eller så ligger han i sängen...han lever inte.. och jag kan inte klandra honom, jag vet själv hur han känner sig och hur svårt det är att leva. Att finnas är svårt nog, men att dessutom leva är skitjobbigt...
Det gör så jävla ont alltihopa, hela jävla livet!
Det är bara piss idag med andra ord.

Känns som att allt de ja skriver bara blirr massa snurr, men det är så det är inuti mig just nu.

Ok, för att inte bara skriva om tråkigheter då så kan jag faktiskt berätta att förra veckan så var jag i skolan HELA veckan, inte minsta lilla frånvaro nån dag!!! Fatta va coolt, det har nog aldrig hänt under min tid på denna skola iaf :P hehe

I fredags så var jag o Jonte bara hemma o slappade, åt mat, handla lite på maxi o kikade på Idol. På lördagen så fick vi besök av Johan under eftermiddagen och jag gick därhemma o städade lite. På kvällen åkte vi till Jonatan & Erika o Fatima, där kikade vi på film och åt tacos. Efter det åkte vi hem till Jontes föräldrar o sov där, vilket var mysigt. Dagen efter så åt vi middag och fika där innan vi åkte hem. Så när vi kom hem igår så kom min bror tillbaka. Jag ville bara ta de lugnt för att det kändes som att jag inte hade hunnit ta det så lugnt under denna helg. Vi satt i soffan o kollade på tv o ja städade lite.
På bussen hem från J's föräldrar så kändes de som att vi åkte rätt in i deppigheten...och jag har känt mig så himla nere ända sen dess!! Imorses när ja vakna o skulle till skolan så var jag på ett uselt humör...asså...stackars J som får stå ut med mitt humör när ja är sån här!
Men han fick mig iaf på bättre humör o lyckades även med att övertyga mig om att jag ska till skolan idag...egentligen hade jag verkligen velat vara hemma. Men nu slutar vi för dagen om en timme och de känns bra att jag har stått ut hela dagen, jag behöver närvaron.
Även fast jag har deppat o tyckt synd om mig själv o velat åka hem hela dagen.

Jaja... Igår så frågade S och J o dom fick komma hem till oss, men vi kom hem lite sent så de blev inget, vi kanske skulle ta de idag istället, men ja vet ej om ja orkar just idag.


Nu blev detta inlägget långt...ska väl ta o avrunda... btw...alla personer som jag känner mig trygg med bara försvinner.....Nicke, Martin, Christian, Janne.......den enda jag har runt mig nu som jag känner trygghet med är Jonte. Men jag kan inte begära att han ska ge mig alla sorters trygghet som jag behöver..

Kan man köpa trygghet nånstans?

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en otroligt fin dag.. :)

Postat av: Junitjej

Jag tror inte trygghet går att köpa om du inte menar inbrottslarm.

2007-12-10 @ 14:01:58
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback