skrivet torsdag 6/12 - förbannad!

Den här dagen är fan inte ett jävla dugg bra alltså. Ungefär som dagen igår, den var inte heller speciellt angenäm. Men vi tar det i ordning, tisdagen var ok. Janne som jag inte har träffat sen strax innan jag åkte till Turkiet kom helt oväntat o plinga på våran dörr. Han hade med sig en vän o vi satt o drack lite vin o tjötade skit, eller ja, jag drack vin, de andra öl. Både jag och Jonte har saknat Janne massor så det var riktigt kul att träffa honom igen. =)

Igår upptäckte jag att jag har lyckats göra nåt fel så Desperate Housewifes blev tyvärr inte inspelat i tisdags. Får alltså även denna vecka vänta ända till jävla skitsöndag för att kunna se det programmet. (Hände liknande förra tisdan då jag också drack vin, undra om det beror på vinet?)

Men det var väl inte det som gjorde dagen skit. Min bror har ju då fått lov att bo hos oss i ett par veckor MEN under en del krav från vår sida, som alltså skulle bestämmas tillsammans med hans soc-tant. Jag har därför väntat i flera dagar, innan han skulle komma, på att hon skulle ringa mig, men inget hände. Efter om och men så bestämdes det över mitt huvud och utan mitt vetande att hon skulle komma hem till oss idag. Som ni alla vet går jag i skolan och förra veckan fick jag lite tillsägelse av läraren att jag måste börja närvara bättre, alltså jobbar jag hårt på det nu. Med andra ord så skulle jag inte kunna närvara på det mötet. Fantastiskt.
Så igår satt jag och Jonte och pratade och planerade våra krav/önskemål så att han skulle ha nåt att komma med idag och kunna visa upp en enad front. Vi pratade även med min bror och klargjorde vad som gällde. Jag har även klargjort för honom innan vad vi vill ska gälla och han gick med på det och kunde därför flytta in. Egentligen hade jag ju självklart velat att allt skulle vara klart med hans soc också INNAN han flyttade in, men jag kan ju inte bara neka honom pga att hon är seg.
Iaf, så pratade jag med J nyss och fick veta hur det hade gått på mötet. Hon bestämde ju givetvis saker som gjorde att Jonte inte lämnade fram våra önskemål.
Vilket gör mig arg....för hon är ju trög, man kan liksom inte göra så som hon gör. Tyvärr kan jag inte gå in på några detaljer, men fan vad jag är sur.

Kommentarer
Postat av: Andreas

sötis, vilket avsnitt var de? kan hjälpa dig å lära dig så du kan ladda ner de :*

2007-12-10 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback