tisdag

Dagen blev mycket bättre igår efter att jag hade kommit hem, där hade jag en Jonte som tog hand om mig och maten stod klar vid min ankomst :)

Kvällen blev alltmer rolig och mysig, även min bror var delaktig och pratade o så. :)

Idag när jag vaknade var jag sjukt trött, kan bero på att när vi väl lagt oss i sängen så blev det inte sova på länge ändå pga olika anledningar, varav en är att vi lekte "knock, knock, who's there?" hehe.
Hade även ont i halsen på morgonen, men jag kurerade med thé och ibumetin. IBU-METIN!
Dock utan större framgång.
Är i skola ändå för jag trodde att det var idag vi skulle ha "utvecklingssamtal" och det är ju rätt viktigt, men så var det NÄSTA TISDAG! *suck*

Vi har börjat se på "Kejsarn av Portugallien" och skall se klart den på torsdag för vi skall analysera den. Vi har även spånat på idéer om julfesten nästa vecka. Tråk.
Resten av dagen har vi nu Naturkunskap och jag gjorde klart det arbetet förra veckan så jag har inget att göra...funderar på att fråga om ja kan åka hem, känner mig så himla slö, så som de känns när man börjar bli sjuk, ja hoppas att ja inte blir det!

Andreas: Thank you vännen, men ja lyckades snappa upp reprisen =) ;* ;* ;*
dock kanske det inte vore fel att utöka sina kunskaper lite ändå när det gäller såndär dataanvändning?

Jonte köpte sig ett nytt tv-spel igår så han är lycklig I think =) Han spelar det mycket iaf.

Nä, nu ska ja se om ja kan fånga upp läraren så ja kan kolla om de e lugnt att ja går hem.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Andreas

i b u m e t i n. U B U M E T I N !
jonte borde ju kunna lära dig, va har du för pojkvänn egentligen ;) :*
va vare för spel han hade köpt?

2007-12-11 @ 13:15:14
Postat av: Jessica

Åker mjukisbyxorna på till årets julfest oxå?;P Nä, förlåt.. Men kunde inte låta bli. ;)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback