tumult.

Mitt systerhjärta gör ont idag. Vi har dessvärre fått slänga ut min bror då han har gjort saker som vi inte kan acceptera medans han bor här. Jobbigt, men vi kan inte ge honom nya chanser hela tiden och vi kan inte säga att en sak gäller o sen ändra oss när han gör nåt dumt bara för att vi får dåligt samvete, för då vet han ju att han kan fortsätta göra dumma saker.
Jag hoppas att han väljer rätt väg nån dag iaf. Han hade valmöjligheter idag, men ändå så valde han det sämsta alternativet, tyvärr.
:/

Blev inget lussekattsbak igår för ja va fan inte pigg sen under dagen, blev sjukare och fick en jävla huvudvärk som kommer och går hela tiden.

Idag har det ju varit tumult här och jag är dessutom fortfarande sjuk så det blev ingen skola idag =/ Jag vill bli friskl!! Behöver min närvaro.

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback