update.

Julfesten gick jag aldrig på då det inte löste sig med skjuts :/
Det var bra gött att äntligen få sluta skolan sen.
Såklart så väntade vi in i det sista med att handla julklappar så det var sjukt mkt folk på stan.
Men julafton firades iaf såhär: Jontes mor, far, syster kom hit vid elva på förmiddan o då fikade vi me lite glögg o så. Sen åt vi middag o efter de va Jonte o jag så trötta så hans mamma sa att vi fick lägga oss o vila lite, när hon kom o väckte oss efter ett tag så var det dags för thé och julklappsöppning.
Efter det så åt vi gröt o J's mamma fick mandeln men hon råkade svälja den men fick presenten ändå :)

Sen kom min morbror o hämtade oss o så åkte vi till mormor & morfar. Där var det hälsa på släkten o julklappsöppning o fika, sen hem o mysa med varann :)

Minns kanske inte alla saker ja fick i julklapp men ska försöka dra de iaf ;)
En ny digitalkamera + ett minneskort.
Ny förlovningsring som ja tjatat om lääänge då de inte gick att gravera den gamla eftersom att de va stenar runtom. (av Jonte)
Av Jonte fick ja även massa fina kläder =)
Resan till Turkiet.
Elvis- seriealbum
MASSA sängkläder
pajformer
vinglas
m.m.m.m. har tappat hjärnan just nu...(i wish)

Iom att ja fick ringen så sa vi även att vi förlovade oss på nytt =) aaah, still going strong together <3

dagen efter så åkte ja til farmor me pappas familj...där åt vi litegrann..vanligtvis åker hela pappas släkt till farmor på julafton men vi orkade inte de i år då de e så mkt folk där.

Jonte fick inte så mycket av mig...:( en dvd-film o lite kläder. han ville inte ha mer så ja fick inte köpa mer när ja inte kom på nåt.

Han betalade även typ alla mina räkningar denna månaden..inte riktigt allt, men mer än hälften! o sa att ja inte behöver bli skyldig honom de o att vi kan stryka skulden ifrån i somras som ja har till honom. när ja fick låna för o betala mina räkningar.

julen var ganska bra o mysig, men väldigt annorlunda mot övriga år!

I veckan så kom Jonatan och Termo hit..väldigt kul o träffa dom, Termo har ja inte träffat på 2 år innan, då han har flyttat en bit bort... (de e mitt ex) Även 2 personer till var här litegrann.
Vi festade o hade kul o nästa dag åkte dom hem till sina håll. Efter det så har allt vart piss typ...Nåra saker blev konstiga så ett par personer börja må dåligt i slutet av festandet....jag o Jonte har bråkat o inte pratat me varann på typ ett dygn (jobbigt)
jag tvättade igår o de va MASSA tvätt...vid det laget började jag o J smått prata me varann igen men han mådde så dåligt så ja sa att jag skulle ta hand om tvätten själv. Det var tungt o jävligt att springa upp o ner hela tiden...Vi bor högst upp utan hiss o tvättstugan ligger i huset bredvid =)
Hann iaf inte tvätta klart allt.
Sen gick vi o la oss o de va först då som de blev närhet mellan oss igen..hade saknat hans kramar =) detsamma sa han om mina.
svårt att somna var det.
Idag när ja vakna så låg ja som en röv o kände mig som en fitta rent ut sagt. Det är en pissdag idag =/
Imorgon är det nyår och vi har nada planerat o ja känner inte direkt för att göra nåt heller! Jag känner inte för nånting just nu.....inte ett nytt år heller..

när som helst så får ja iaf ett syskon o till sommaren får ja en kusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback