denna veckan..

..har sett ut såhär:

inte mycket har hänt faktiskt. bara varit hemma o softat tror jag.
vi har fixat så de e internet på nya datan nu....fixat virusprogram, winamp, msn, mozilla o massa shit....känns asgött =)
äntligen slipper man den gamla.

matte var här häromdagen o hälsade på. likaså holm. trevligt trevligt!

Jonte bjöd mig på american pizza för några dagar sen också...mumma!

mina favoritmunkar har varit tillfälligt slut i affären hela veckan och jag går nästan under...tjockisen i mig gråter varje dag. :'(
men det kanske är bra... fast inte just denna veckan..... tiden före mens och allt, då behöver jag munkarna...hehehe..

idag har vi varit på stan och handlat massa mat och även klippt oss. varken jag eller J blev nöjda...jag har kommit på att jag har extrem frisörfobi...trodde ja skulle svimma under tiden som ja va där.
ja går typ aldrig till frisören. sist ja va där var för 1½ år sedan.....o den gången var typ enda gången i mitt liv som jag har blivit nöjd hos frissan.
:/

vi skulle åka till skara idag o hälsa på matte.. men sen tyckte jag att Jonte & Matte kunde få vara ensamma för en gångs skull...så jag ändrade mig o stannar nu hemma!
J åkte nyss typ o ja känner redan hur ensamt de blev..vi är ju med varandra överallt och hela tiden under den lediga tiden så att... men ibland behöver vi göra saker på varsitt håll också =)

jag måste faktiskt komma igång och skriva mitt lilla projektarbete nu... o så vill ja läsa lite...har fått hem massa böcker som ja beställt nu... 7 stycken faktiskt =)
plus att ja ska hämta en på biblio imorn som ja har reserverat!

men men... de va lite nytt ifrån mitt tråkiga liv...nu ska ja spela betapet med min brorsa....ska vinna över honom..de gör ja jämt :P



Kommentarer
Postat av: Andreas

duktig du är med datorn =) -bjuda på munk-

2007-02-11 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback