.....

jag vet inte vad jag skall säga eller göra längre. det blir ändå på nåt sätt fel. för mycket.
det är så mycket som känns värdelöst, jag känner mig värdelös.
jag känner mig ful, äcklig och fel, ivägen. för mycket.

detta var inte vad jag ville ha.

jag vågar inte ens säga varför jag gråter eller vad det är jag tänker på. jag vet inte vem jag kan säga det till.
det gör så ont alltihopa.
åååååååååååhhhhhhh jag är så jävla trött på det här skitlivet!!!!

----

helgen har vart ok. satt ju o plugga massor i fredags kväll.. när jonte hade vart borta i typ bara 4-5 timmar så saknade ja honom massor redan, insåg återigen hur kär jag är i honom..vill inte vara utan honom..!!

när han kom hem så mötte ja honom på station o så åkte vi o hälsade på en kompis en sväng..det var jävligt kul faktiskt..
på lördagen åkte vi ut till mamma o fikade, mormor & morfar var där också.

igår fick jag mens och en tillhörande EXTREM mensvärk, kolla här, ja har klagat på mesnvärk förr i mina dagar, men det var ingenting mot det som var igår...ja låg o skrek o kved o sparka igår.. trodde ja skulle dö, och ni killar klagar på lite förkylning??!!!?
:D
men min bästaste finaste underbaraste man, vet ni vad han gjorde? han åkte ut ända till sjukhuset o köpte värktabletter åt mig!!! de va typ 20 nummer före honom i kön o sen gick de dåligt me bussar så han fick sitta på sjukhuset o vänta i en timme eller nåt!! min fina älsklings-johannes!! <3

senare så mådde ja bättre så då lagade ja mat åt honom o diskade gjorde ja me...de va de minsta ja kunde göra...så ja lagade laxfilé, egna klyftpotatisar, kokta morötter, och sås =) det blev gott...o de tyckte han me som tur va...hehe.,..ytterligare ett steg närmare bröllop.... ;P

nä..men nu ska ja göra mig iordning...ska till stan o käka lunch me några tjejer från min klass.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback