....

var bara tvungen att sno denna av Evelina eftersom att jag har saker att göra men vill hellre skjuta upp dom just nu =)


Dagens Outfit: Än så länge bara en filt virad runt kroppen.
Dagens låt: Ingen mer än tv-reklamen hittills.
Dagens dusch: Den är på G.
Dagens frisyr: Knullrufs/sovfrisyr.
Dagens smink: Inget.
Dagens händelse:  Vi åt frukost framför tv:n.
Dagens planer: Duscha, packa väskan inför skolan imorn, försöka bli klar med projekt till skolan, mysa, se på One Tree Hill och film. Försöka pilla med cv och personligt brev. Betala räkningar.
Dagens vill ha: Sex, mera lov, att sängen ska vara bäddad med rena lakan.
Dagens saknad: Lillasyster.
Dagens drog: Nikotin.
Dagens tråkigaste:
Att det är sista dagen på sportlovet idag. Ångeeest!!
Dagens roligaste: Det har nog inte hänt än.
Dagens finaste:  Min älskling när han var nyvaken.. =)
Dagens måste: Duscha och skolarbete.
Dagens dricka: Thé, Gainomax, och Jontes specialthé med massa lime och ingefära som ska driva ut skit ifrån kroppen.
Dagens köp: Inget än sålänge.
Dagens mat: En macka med smör och ägg på.
Dagens sjuka: Spydde ett par dagar nyligen, men blev frisk igår.
Dagens kärlek: Jonte!!!
Dagens mående: Bra, men ångest för skolan.

sådär.. nu kan man gå på de andra sakerna..
hm.. vad kan sägas?
jag mår bra, saker kan lösas bara man öppnar käften och pratar.

har haft en luuugn o skööön helg med min man, underbart har det varit, alla tiders!! =)
i love him!

vi skulle ju egentligen ha åkt till karlstad i fredags, men det blev icke så.. det var något med sandras soc o bla bla.. vet inte riktigt, men det var inte en bra idé att åka då, så vi flyttade fram det istället, dock inte till något bestämt datum.
ja ska ju till stockholm på fredag så att..

mycket mer än såhär kan ja nog inte leverera till er. ni har ju redan förstått att min skola börjar imorn o de känns förjävligt..och ni vet redan vad jag har för måsten att göra idag. suuuuug. :/
så nu börjar jag! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback