måndag

vet ej när ja skrev sist men det är skitsamma, inte mycket har hänt i mitt liv anyway!

helgen var lugn som en filbunke....det enda som hände var att vi åkte ut till svärföräldrarna igår o bjöds på mat och fruktsallad =)
efter det åkte vi hem till Matte för att hänga lite.. knepiga tankar och känslor dök upp. vi bjöds på kaffe och thé och spelade chicago, jag vann en gång!

idag var jag i skolan...phuuuh...
och nu har vi ÄNTLIGEN varit o hämtat våran nya dator!!!! hihii..så kul =)
fast ja vågar inte koppla in internet på den förrän Jonte har ringt Rickard o bestämt hur och vilket virusprogram vi skall ha.....jag är rädd för trojaner eller va dom där sakerna heter....och vill inte destroya den nya datorn direkt..

men vi har ställt upp den på skrivbordet och den gamla datorn står på golvet i ett hörn...jag fick internetabstinens så jag kopplade in den igen, så nu sitter jag här på golvet o förstör min rygg.. :S

imorgon får vi kanske besök av stefan..o sen kanske Matte kommer efter jobbet...får se..
måste även ringa min lärare o säga att ja jobbar hemma resten av veckan...ja såg honom i skolan idag men orkade/hann inte prata med honom om det just då.

mannen ligger i soffan och grisar sig o tjatar om att ja ska steka kôrv åt honom....så ja får väl gå o göra de nu då...

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback