onsdag 21 februari

yeeeah! idag har ja varit i skolan.. men ja åkte hem vid lunch.. det var så tråkigt. nä, men en anledning till att jag åkte hem var att jag hade ingen ork eller motivation till att jobba med uppgifterna om KBT:n och jag ville inte sitta som ett jävla fån o inte ha gjort nånting när vi skulle gå igenom det senare.
Daniel och Gustav verkade tycka att man kunde haka på Evelina som gick inför uppgifterna mer än oss, men ändå. Kändes dumt att haka på utan att ha gjort någonting för att bidra.
Men whatever..

När jag kom hem möttes jag av en älskling som var GLAD :) och det var han inte igår och imorses så det var härligt att se det söta leendet igen! Dessutom stod han endast i kalsonger.. :P
Min halvnakna karl med världens finaste leende gjorde att jag kände det där sköna kärleks-pirret i magen.. hihi.. <3
han var för övrigt på väg ut efter KÖTT, som han sa. Han hade fått nån flipp om att han var tvungen att ha kött.. så det blev löbvit, pommes o bea-sås till middag, mums!

har upptäckt det roliga med sidan www.flashback.info idag. visserligen har jag ju en heeeel mängd med saker att kolla på i de olika forumen, så nu har jag nåt att göra under regniga dagar eller tråkiga lektioner.
Hittills har jag bara suttit och läst trådar som "Vilken är den bästa Ecstasy du har testat?"
Mycket värt, må jag säga. icke!
Var jag inte drogsugen innan så blev jag ju det då iaf.

En kompis skrev i min GB på Badboll att jag hade blivit smal..  Då undrar jag ju självklart; vart då nånstans? jag måste ha missat det. ^^
=)

kampen om munkarna del 542672.....
när älsklingen gick på jakt efter kött så kom han hem med en stor påse till mig. innehållandes 4 ROSA MUNKAR!!! :D :D :D idag var det han som var munktjuven alltså... :P
vi åt varsin o drack lite thé.

måste verkligen sova nu.. ikväll är det OC, weeheey! =) lyckan är nog total då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback