onsdagen den 28 februari

dagen som jag många gånger har tänkt att den aldrig kommer komma!
MITT LVU GÅR UT IDAG!!!!! :D :D :D :D
jag är en så himla fri människa nu.
underbart!

dessutom har jag namnsdag idag..

i torsdags var jag och Jonte ute och åt lunch på en kina-restaurang. Tyvärr var maten inte så god som den har varit där förr, men det är lugnt, vi blev mätta. Efteråt så gick vi till en djuraffär och Jonte ville kolla på reptilerna. Efter lite tvekande från min sida så gick jag också in dit.
För er som inte vet så har jag extrem orm-fobi.
Jonte höll i min hand och jag sneglade försiktigt på ormarna. usch!
dessutom såg jag en jättestor tusenfoting! jag trodde bara att det fanns såna där pyttesmå som man lekte med när man var liten =)

Tidigt på fredag morgon (o7.17 gick tåget) så åkte jag till El Stockholmo!
Skulle på återvändardag på mitt gamla behandlingshem och sen skulle jag umgås med vänner.
På tåget fick jag ett samtal och vi blev osams, yeaah, min resa var nu förstörd.
Även fast jag tyckte att det var kul o träffa mina vänner o den gamla personalen så kunde inte det liva upp mig så mycket. Det var först på kvällen som jag kände mig lite lättare inombords.
Jag och några vänner vandra runt på stan och fikade o shoppade, sen åkte vi hem till Carro o hennes familj och åt mysig middag o softade hela kvällen.
På lördagen åkte ja hem.
Och ända sen dess har jag:

*Inte varit i skolan (är deppig på nåt vis, har inte alls orkat ta mig dit)
*Softat
*Tröstat
*Gråtit
*Sovit
*Sett på tv
*Haft besök av 2 olika
*Haft mobilen på ljudlös och inte svarat
*Inte velat öppna dörren
*Lagat mat
*Tänkt
*Handlat mat (men det tog några dagar innan jag vågade mig ut
*Spelat SkipBo
*Surfat
*Nästan sålt min gamla dator (ah, det är bestämt att han ska köpa den, men den ska bara iväg härifrån först)
*Sålt konsert-biljetterna till Roger Waters
*Haft ångest över projektarbetet till skolan
Jag vet fortfarande inte vad jag skall skriva om, och det skall vara klart om mindre än en vecka. suuuuug.
Dessutom vill jag inte inte inte redovisa mitt arbete inför några av mina klasskamrater, jag vill bara kunna lämna in ett arbete till läraren o så är det inget mer med det. Hur fan skall jag klara detta?

Får se vad som händer..
Grannen skulle komma hit efter att han kommit hem från Gbg, och han knackade precis på. Men jag sa till Jonte att dom fick sticka upp till grannen istället för jag ska iaf försöka sova och försöka komma iväg till skolan imorn. Men som sagt, vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback