Orka...orka leva!

jaha...hmm..ja e trött på det här nu...vad ska ja göra???
dessutom får ja väl börja ta tag i hemuppgiften också...har inte blitt nåt me den än.
som tur e så har vi ju lovet på oss också.

var hos matte igår o hälsa på o de va ju trevligt..

nu har ja nyss gjort pizzadeg o stekt köttfärs som ja ska lägga på pizzan..

fick en elräkning på 1695:- som är all den extra (utöver det som var beräknat) el som använts under ett år..kul jul...skitkul verkligen..hur fan kan el kosta så jävla mycket?
jävla skitsverige

o ja försöker fixa massa saker angående min bror men folk är inte speciellt hjälpsamma av sig o ja kan inte fixa allt själv, speciellt inte när de hela tiden kommer nya problem som alla drar in mig i..både mamma o pappa ringer...o där sitter ja o mår sämre o sämre...

min lillasyster nellie lär ja inte heller få träffa...hon är 2 år o ja har inte träffat henne på nästan ett halvår nu...=( o ännu mer tid lär det bli..hennes cp-morsa har tagit me sig henne till piteå o vägrar åka ner med henne eller släppa henne..+ att hon gör massa andra saker mot pappa också..kräver honom på massa pengar för ditten och datten som hon aldrig ens har ägt eller  betalat för!!! dom var inte ens gifta.

fan va jobbigt det är...ja ligger nästan varje kväll o tänker på nellie o saknar henne så att det gör ont..föreställer mig det värsta..att ja inte ska få träffa henne nåt alls förrän hon är såpass stor att hon kan välja själv..men tänk om hennes morsa säger att hennes familj skiter i henne? att vi är döda? så att nellie inte vill träffa oss...
ja vill ju ingå i hennes liv o lära känna henne. se henne växa upp..den söta lilla flickan...men för mig känns det nästan som att hon är död...='( ='(

Kommentarer
Postat av: jonna

du gumman skulle du kunna ge mig din mail adress??? skulle radera en therese men vet inte om det blev rätt... heter du tezz_Z???

Postat av: jonna

det va rätt mail som ja hade raderat!!! Phuu vilket tur trodde det va din först..
saknar dig gumman.. jätte mkt om du vill prata eller nåt så ring mig.. kramar

2007-02-03 @ 00:11:36
URL: http://YOnnA477.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback