piss o skit

nej, ingen kiss o bajsålder här... men ja e så satans jävla trött o störd på de här meningslösa skitlivet!!!

orkar inte med detta längre...faktiskt...och oj va synd det är om mig..mmm ...

update...

lunchen var trevlig igår...resten av dagen sög såklart...

idag har ja vart på vuxenpsyk...måste fortsätta lämna drogtester där för körkortet...+ att ja ska få en psykolog...jippi..men antagligen inte detta århundrade eftersom att väntetiderna är så långa, trots attt hon sa att hon skulle skynda på mitt ärende... men tänk om jag behöver en NU??? VA?
tänk om jag faktiskt gör det innan jag ger upp. på riktigt.
skitsverige

sen skulle vi åka skidor me min brorsa..men när vi efter om och men kommer dit så var inte backen öppen för allmänheten idag!!! för de kunde dom ju inte sagt till min brorsa i telefonen när han ringde dit tidigare idag o fråga om uthyrning m.m.
idioter

måste söka sommarjobb..men att skriva cv och personligt brev är ju extremt jobbigt.....hur ska man skriva o hur ska det se ut för att allt ska bli bra? och hur ska jag orka jobba när jag knappt orkar gå i skolan? när jag knappt orkar med att leva?

jag hatar allt detta.. imorgon är de alla hjärtans dag men de kan ju faktiskt kvitta..

när du inte orkar och inte heller jag, vem ska då hålla oss uppe?
jag klarar mer än vad jag tror, det har jag fått bevisat många gånger.. men jag orkar inte klara av mer än va ja tror längre...
och jag orkar inte höra allt du säger som gör mig så besviken och jag orkar inte med allt som du INTE säger, för det gör mig jävligt besviken
jag orkar inte vara besviken
och jag orkar inte vänta på nästa besvikelse
för jag vet att den kommer



och jag orkar inte tänka

Kommentarer
Postat av: andreas

du tar ut din ilska på din blogg =) känner igen mig i en del av texten typ "de kunde de inte sagt när han ringde och fråga om uthyrning? idioter" hahaha. fy va lack man blir! här är det inte ens någon snö. värsta vårvädert :b

2007-02-14 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback