tisdag 20 februari

fettisdagen..har ja hört rykten om att det är. så därför måste man ju ligga hemma o flöta denna dag? eller?

var inte i skolan idag. det fanns inte att ja skulle komma upp ur sängen imorses.
igår i skolan var jag så trött så att ja höll på att somna både på engelskan och filosofin, när jag kom hem så åt ja lite mat sen somna ja o vakna några timmar senare. då kolla ja på simpsons, duschade o gick o la mig igen.

så idag har ja varit på biblioteket o skrev ut mitt arbete som ja ska lämna in imorgon, för då ska ja iaf försöka ta mig till skolan.
jag förstår inte, varför jag är så himla trött nuförtiden? det har varit så i en period nu o de verkar bara bli värre och värre, vad ska jag ta mig till?

kampen om de rosa munkarna del 542671....
idag när jag kom till affären så fanns det en liten söt rosa sak kvar med mitt namn på...jag förstår inte vem det är som köper alla de andra rosa munkarna? jag är nere i affären nästintill varje dag för o leta munkar, men det är väldigt sällan nuförtiden som det finns några..
funderar på att lägga mig på span nere i affären.


vi var ju även tvugna att köpa oss varsin semla också :)

...

nä, fan va trött jag är.. måste äta nu.. o ikväll blir det tv!!
orkar inte skriva mer även om det kanske finns mer att skriva om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback