fredag.

I onsdags våldgästades vi halvt som halvt av min mamma, moster, kusin och syster. Dom hade med sig massa mat så att vi kunde äta toasts istället för massa tjockisfika :P
Jag och J fick även en toastmaskin i inflyttningspresent av min moster, men vi hade redan en sådan, så då undrade hon vad hon kunde köpa istället, men vi har typ allt redan så vi fick lite tillskott i kassan istället så fick vi gå o köpa en ny tvättkorg eller gardinstångar eller nåt.
Fick även 2 pkt cigg av henne med, tack så mycket =)

Igår vid 11 på förmiddagen så kom Jonte's päron + syster hit o så hade dom med sig mat så att vi kunde laga tacos, fast med kebabkött istället för köttfärs. Det var riktigt mysigt och vi spelade även TP och fikade lite.

Efter det så kom Christian & Martin hit och vi hade en trevlig kväll.
Idag vaknades det rätt sent. Jag tänkte åkt ner till biblioteket, men bestämde mig för att ta det på måndag istället när jag ändå har ett möte nere i stan. (Har ju inget busskort så man måste snåla lite :P )

Nu har ja precis mailat iväg ett recept till svärmor och väntar på lite thé som min man gör åt mig, han är ju världens goaste och tro mig, inte bara pga att han gör mig thé.
Martin är här nu också.

Vad som händer ikväll har jag no idea om. ? Antagligen blir det rätt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback