hur ska lilla flickan klara sig?

jag är såå patetisk. nästan pinsamt att skriva detta, men hör här

JAG FICK INTE UPP KORKEN PÅ VINFLASKAN!!!!!!

det går verkligen inte...den sitter som berget...när jag hade kämpat som en galning en stund så började ja hacka i korken...men så ska man väl inte göra.
tänkte nästan gå ner till grannen o be om hjälp, men SKÄMMIT!

och vet ni...detta är nästan det värsta...en kompis ringde förut, som bor en bit bort..så ja skulle kunna ringa honom...men vet ni varför ja inte gör det? ja vill inte riskera att behöva dela vinet med någon... :S
alkisvarning.

och när ja hällde i blonderingen i håret o skulle kamma igenom håret sen så fastnade kammen...var nästan tvungen att klippa bort en stor tufs av håret, men ja kom som tur var undan och ur kammens hårda grepp.

va ska ja nu ta mig till?
varsågoda, det är tillåtet att skratta åt en sån mört som mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback