måndag.

urghh. va trött jag är.
har varit i stan idag o fjantat runt.
köpte ny hårfärg så jag ska försöka va lite mindre gul i huvvet. :)
jonte är iväg till sin forna hemstad lidköping för att ta farväl av en vän som skall åka iväg o plugga.
jag måste verkligen, verkligen, jobba på min separationsångest m.m. och jobba med att klara av att vara ensam!
känner mig så liten och ensam såfort jonte är borta eller när jag ska någonstans utan honom.

han köpte en flaska vin till mig förut. känns lite som förr i tiden om jag skulle dricka den ensam. det kan jag väl inte göra?

kanske ska korka upp den och färga mitt hår eller nåt? för jag lär nog bli ensam i några timmar till...

skulle ju visserligen kunna ringa nån för att umgås, men....ni som vet hur jag är vet kanske att jag har skitsvårt för att vara social med människor..så jag skiter nog i det.

jag kommer att klara mig. jag lovar :P

bajs bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback