måndag?

Underbart att jag nu mår bättre. Har försökt att släppa vissa tankar som gör mycket av det jobbiga...och det var svårt de första dagarna, men det går rätt så bra nu!

Positivt är ju att vi blev beviljade bostadstillägg från F-kassan...så de blir ju några fler kronor än väntat att leva på. Tur det! :D

Mitt busskort har passerat "bäst före-datum" så nu vet jag inte om jag måste sitta hemma resten av sommaren eller vad som händer :P

Förresten så har Jonte lagat mig världens godaste omelett, jag lovar att jag har knappt ätit nåt så gott tidigare. Ska försöka övertala honom nu att göra en =)

Vi har varit o lånat massa böcker på biblioteket också, lånade "Kama Sutra" bara för skojs skull. Får se, ja har inte öppnat den ännu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback