måndag.

Aah, jag har så tråkigt i mitt liv just nu så det finns absolut ingenting att skriva om!
Det är skamligt.

Vad gör vi på dagarna?
----
så mycket gör vi.

Holm e här en del. Jag och Jonte sover, läser, myser, äter.

Jag har 32 spänn kvar att leva på nu....tills jag börjar få csn igen. och det är väl i slutet av augusti eller nåt?
Jag vill göra nåt! Jag vill ha pengar! Jag vill åka bort!
Jag vill inte ha såhär mycket ångest och känna mig så deppig.
Jag fick panik häromdan, av att tänka på att jag måste börja skolan i ett år igen. Det känns helt omöjligt att jag skulle orka göra någonting, att jag skulle orka leva alls.
Så sjukt. Jag känner att jag verkligen inte orkar göra någonting, men samtidigt så orkar jag inte göra ingenting heller.

Vad är det i mitt liv som är så fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback