måndag.

I lördags gick jag o Jonte till Maxi på kvällen. And let's go crazy, vi köpte ett Ps2, med extra handkontroll och minneskort. Köpte även nyaste Tony Hawk och Need For Speed. =)
Jonte hade ett Ps2 förr, så vi hade massa spel kvar härhemma till det :P

Igår gick jag hem till min kusin för att umgås lite, och jag kan vägen dit men när ja gick så pratade jag i telefonen och gick utan att tänka, så ja gick massa fel. Men extra motion är väl aldrig fel?

Vi hade iaf jättetrevligt o satt o tjöta massor, fick äntligen prata prata prata av mig med nån som ja kan säga allt till o inte bara delar ur mitt liv, så skönt!

När jag kom hem så tyckte Jonte att jag var väldigt mjuk att känna på. Vi åt kvällsmat och pratade om huruvida jag luktade alkohol eller inte för att jag och min kusin delade på en flaska vin och ett par öl.
Sen la vi oss för att se på den härliga Fear and Loathing in Las Vegas . Men mitt i filmen så orka vi inte mer så vi la oss o sov istället. Förutom jag då som inte kunde somna på jättelänge :S

Idag ringde min klocka vid 9 för jag skulle ringa och avboka ett möte jag hade. Jag fick inte tag på tanten så dom i receptionen skulle lämna meddelande att hon skulle ringa upp. Och bara för att jag väntade samtal så lyckades jag inte somna om. (Kommer nog somna gott ikväll)
Posten kom med en trevlig överraskning idag. Jag fick pengar! =)
Någon hade skickat mig 120 kronor utan att skriva nånting mer än min adress. Så ja blev väldigt fundersam över vem det kunde vara, kunde jag använda pengarna eller skulle nån komma o kräva dom ifrån mig vid ett senare tillfälle? Var det någon som var skyldig mig pengar? Men kom på att ingen av dom som e skyldig mig pengar vill ge tillbaka dom :P Så  seen kom jag fram till att det måste vara nån som tycker synd om mig för att ja inte har nåra pengar  i sommar så att den personen ville skicka ett litet bidrag till mig. Så jag gick gladeligen ner och handlade frukost.
Fick nyss reda på att det var min bror som hade skickat pengarna för att jag skulle ge dom till hans kompis... :S
Så nu får Jonte ge mig nya pengar.. :/

Idag har vi ätit fiskschnitzlar och potatis och hummersås. O så har vi sett på 25th hour . Halvbra film med Edward Norton, rätt lång (över 2h) och lite seg, hände inte så mycket.
Nu har vi besök av Martin och Christian.
Killarna dricker 3,5:or och Jonte visar sina skills på Tony Hawk.

Fick reda på igår att man bajsar ut majs hela? Inget jag visste eftersom att jag inte äter majs. Men tyckte att jag skulle berätta det för er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback