oooohaaooo

Måendet är fortfarande bra för min del =) Det har jag Jonte att tacka för, helt klart. Det är han som förgyller mina dagar och sätter guld på tillvaron. Tillsammans är vi rika.

Städade och diskade massor förut och matade sköldisarna. Efter några timmar kom J och C hem. Jag har kollat på Gilmore Girls under kvällen och vi har även avnjutit lite kvällsmat.
Just nu är herrarna ute och promenerar och jag har suttit och spelat Harpan, blir besatt av det emellanåt :P

Min mamma ringde förut och undrade om jag ville dricka en cider med henne och några till nere i stan. Men trött och schleten som jag kände mig så tackade jag nej. En annan dag.

Har även snackat i luren med min bror en liten stund också.

Nu så tänkte jag ta och tvätta bort det lilla smink jag har kvar i ansiktet från igår kväll . Jonte kom precis hem och Christian anländer väl också närsom. Jag är trött och vill lägga mig i sängen och sniffa lite på min man nu :-)

Hörs gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback