tisdag eftermiddag.

Asså..jag mår såå bra. :)
Så härligt!

Igår var det ju då inte riktigt min dag, blonderingen av håret resulterade i att jag har JÄTTEljust hår nu :S Men det är nog bättre än när det var gul-orange. Både Jonte och Holm sa att det var jättefint nu så jag får väl lita på dom.
Får se hur eller om jag ska lösa detta med min hårfärg.

Fick upp vinflaskan till slut.. genom att jag karvade bort halva korken o andra halvan tryckte jag ner i flaskan. Så ja försökte sila bort korkbitarna i vinet, men det gick inte så bra som jag hade föreställt mig. Fast det smakade bra ändå :) Hela flaskan lyckades jag, min jävel, hälla i mig, så det fanns inget kvar till Jonte.. hihi..
Han hade förresten med sig en liten surprise till mig när han kom hem igår, men det tänker jag inte berätta vad det var.

Han hade även med sig C. Holm hit också.

Jag hade det inte så tråkigt igår ändå när jag var ensam, snackade massor i telefon med mamma, Hedda, kusinen, Frode och Nicke! weeei, jättekul =)

Vid ett inatt så gick vi till Statoil i Ryd..vi hade inget bättre för oss och vi var inte trötta och vi behövde cigg :P
Uppfriskande och härlig nattpromenad var det allt!

Jag & Jonte har busat o myst massor typ hela natten. Det har verkligen varit underbart. Bästa sak som hänt på länge =) Jag älskar honom nåt så oerhört mycket och jag vet att han älskar mig massor också.
Vi är massa kära ♥ hihi

Idag har inte så mycket hänt..jag är lite trött. Fick efterlängtad post idag med.
Jonte och Holm skulle ner till stan en sväng o dona med massa saker. Jag är återigen ensam hemma, men det är inte så farligt. För det första så skall dom nog inte vara borta så länge och för det andra så börjar det ett tv-program snart som jag skall se.

Livet är inte alltid bara skit. Det innehåller även dagar, perioder, som är fantastiska och underbara. Jag är så lycklig över att få ha Jonte som min pojkvän, fästman, bästa vän, sambo och största trygghet =)
Han är Guds gåva till MIG :D :D

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback