efter midsommar.

Ja, som jag skrev så slutade ju midsommarafton bättre än vad jag hade väntat mig, vi fick trevligt besök =)

På lördagen tog jag den lilla energin som fanns kvar och åkte ut till min far och packade min brors kläder, sen åkte vi o lämnade dom.
Jag blev bjuden på en kopp svart kaffe, ville inte vara otacksam och tacka nej då de redan hade hällt upp det. Så jag drack, på tom mage. Och jag är inte längre någon van kaffedrickare då jag har slutat med det för länge sedan eftersom att min mage var paj.
Så på vägen därifrån (det var slingriga småvägar) så började jag må illa, när jag hoppade ur bilen så spydde jag i en buske några gånger och senare inne på resecentrums toalett.

Resten av dagen var jag nästan död. Låg i soffan och åt det enda som jag kände att jag kunde få i mig då jag inte hade nån energi till att tugga. Så Jonte fick springa ner till affären o köpa youghurt åt mig.

Igår var det mest en tråkdag.

Idag vaknade jag på fel sida. Har varit skitsur, men blev på bättre humör av att snacka lite med ett par kompisar på msn.
Eftersom att vi pga min brist på ekonomi inte kan göra nåt spec i sommar så pratar vi om att eventuellt åka nånstans i höst. En kompis till mig bor nere på Malta, så vi kanske åker dit. Vi får ju bo gratis hos henne så då är det bara flyg som kostar isf och lite mat såklart. =)
Men, det är ju fortf på planeringsstadiet så då kan vad som helst hända. Fast de vore ju bra kul om det blev nåt av det :P

Imorgon så skall vi äntligen åka och hämta våran byrå som vi har beställt. Ska bli kul, men man fick tydligen bygga ihop den själv, mindre kul eftersom att det är rätt många lådor på den :S

Igår skulle eg Jonte's päron kommit hit, men vi orkade inte riktigt så dom kanske kommer på onsdag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback