grattis sverige.

Grattis till vårat kära Sverige på nationaldagen!

Hur firas denna då? Ja, kära vänner.
Softat hela dagen. Ätit färskpotatis, gräddfil, köttbullar och lövbiff. MYCKET gott!

Inatt kunde varken jag eller Jonte somna så även då gick vi upp och kokade lite färskpotatis =) Gott med sommarlov.

Åt underbara jordgubbar igår igen också.

Har ett par vänner på besök nu, varav den ena har jag inte träffat på länge så det är mycket trevligt. Vi ska väl sitte o tjöta in på småtimmarna.
:D

Jag och Jonte duschade förut och det ledde till massa mys... mmmm... :P

Btw, så har jag äntligen nått upp till Frikort inom sjukvården nu =) yeah.

Daniel: låter kul, ja kanske kan titta ut i sommar.. typ jag o jessica lr nåt..om hon har nån ledig dag.. o kanske jenny också.. :) vi får styra upp nåt!
går ju fan inte sitta o tröka hela sommaren..... =)

Andreas: GET A FUCKING BLOGG!  ;D ;D ;D

Ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback