måndag och mycket att göra.

Idag har vi varit nere på stan och flängt omkring. Jag har skrivit in mig på Arbetsförmedlingen som arbetssökande. It sucks. Men jag måste för att kunna få pengar på något sätt. (För att kunna få pengar av soc)
Så på fredag morgon skall jag gå på ett informationsmöte med massa andra arbetslösa människor. Jag är rädd.

Har även varit på Skattemyndigheten för att Johannes var tvungen att ha några papper därifrån och så har jag hämtat kontoutdrag från banken.

Strax innan jag och J skulle skiljas åt och stod o hångla som bäst utanför McDonalds så blev vi utstirrade av en bekant. Så då stod vi där o snacka en stund innan jag skulle träffa överläkare Ulf. Eller Uffe som jag kallar honom, fast inte inför honom såklart. :P

Mötet med honom gick bra I guess. Fick tid för återbesök också. Strax efter att jag gått därifrån så kom jag på att det är samma dag som skolan börjar igen. Och det är ju inte såå bra. Så jag ska ringa Ulf imorn och försöka se om jag kan byta tid. Hoppas att det går bra.

Har precis slumrat en stund i soffan med  J och sedan åt vi glass. Jag skall ner till affären nu för att köpa chips, cola och cigg.  Allt detta skall avnjutas framför tv:n till 2½ men och My name is Earl. Meeeews! :>

Vi skulle gått till Försäkringskassan idag med, men det var sjukt mycket folk därinne så vi insåg att vi inte skulle hinna. Därför måste vi gå upp tidigt imorgon så att vi är där när dom öppnar.

Kommentarer
Postat av: Yoshi-Daniel

Jag fick en puss av Evelina...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback