onsdag.

hmpf.. det händer massor med saker hela tiden.
jag mår rätt bra, har lite tråkigt vissa dagar när det är grått väder och så. men det är skönt att sova mycket :)

en människa som jag har mycket starka band till fick LVM (Lagen om vård av missbrukare) igår. hurraaa, tror jag att jag äntligen kan säga. det är inte bara jag som har varit fruktansvärt orolig i flera år. hoppas verkligen på att personen får en bra behandling nu också.

idag är det fint väder, jag skall ner till stan och lämna drogtest på vuxenpsyk. det måste jag göra för att jag ska kunna få lämp. hejdidej vad kul. inte.

efter det skall jag (och jonte?) ut till min mor för att hälsa på en sväng, har inte varit där på väldigt länge.

det känns så skumt..en kvinna som jag är uppväxt med har precis fått sin dom och hon skall sitta i 2 år, för försök till mordbrand. allt är så weird.

och jag vill ha  P E N G A R!!

vi skulle äta på kinarestaurang igår, och när jag skulle ringa o beställa så hade de semesterstängt, vad är det för stil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback