så jävla arg.

Jag är sur som ett as.
Dagen började väl helt fel, var sur på allting när jag vaknade och ingenting blev bättre.
Fick en räkning med påminnelseavgift, den räkningen skulle min pappa betala. Han har väl gjort det, men tydligen försent. Konstigt att det blev försent, eller inte. Jag tjatade på honom nästan varje dag sen jag fick den räkningen att han skulle komma och hämta den. Dagen innan den skulle vara betald så kommer han. Jävligt schysst när man ställer upp.

Och eftersom att det är den 25e idag så tänkte jag att nu kanske jag får tillbaka lite pengar av folk som är skyldiga mig, jag behöver dom ju verkligen nu. Meeeeen, jag blir så TRÖTT!
Människor som man har ställt upp för beter sig som jävla fittor rent ut sagt och betalar inte tillbaka. Jag HATAR en stor del av mänskligheten och skulle fan vilja skjuta ihjäl dom. Idioter.
Dra åt helvete.


Vi ska iaf äta kycklinggryta strax, hoppas att det blir gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback