tisdag - fullt upp.

Tjena!

Idag så var jag tvungen att gå upp tiiiiidigt.. (klockan 9.00) =/
Då var jag trött och halvt död.

Men efter en dusch så vaknade jag till liv igen. Åkte ner till stan med Jonte, vi gick till banken och tog ut lite av min förmögenhet, sen gick vi och skulle leta studentpresent till hans syrra.
Hon skall eventuellt flytta till en folkhögskola i Skåne nånstans så vi köpte en kokbok till henne eftersom att hon inte kan laga mat. (?)
Tror jag.

Sen gick vi och åt lunch på Orient Palace. Inte lika gott som det har varit men helt ok ändå. Funderar på om jag kanske har förätit mig på den restaurangen..? Fast jag har ju inte ätit på restaurangen utan av restaurangens mat. =)

Efter det satt vi i en timme nere på frisören och väntade på att det skulle bli Jonte´s tur...så kom min kusin och räddade mig, men Jonte fick sitta kvar i ytterligare 20 minuter innan det blev hans tur.

Jag och min kusin svängde in på McDonalds för hon skulle köpa 2 cheeseburgare. Sen gick vi upp mot Kvantum och mötte Eva som skulle köra oss till Gudhemsgården för ett besök som vi skulle göra. (För er som ej vet så är det en låst instution för knarkare och alkoholister)

Efter det så fick jag skjuts hem och jag städade lite...Sen gick jag & J till Maxi o hämtade ut ett paket + att vi köpte blomjord.

Vet ni vad Clone-a-willy är? Det har vi lekt med idag =) Fast det är ej klart riktigt än. Återkommer om resultatet.
Kanske även återkommer för betyg när jag har testat den också.

Måste städa massor nu och håller på och tvättar.
För imorgon kommer vi att vara upptagna mest hela tiden, då vi skall vara på möte på försärjningsstödsavdelningen på soc och senare skall vi på Jonte´s syrras student.
På torsdag kommer mina flickor från Sthlm. Carro och Hedda =) Ska bli sååååå kul! :D :D Längtar riktigt mycket efter dom!

Daniel: Hehe, japp jag har glasögon..haft det sen jag gick i femman eller nåt. Men använder dom mest bara hemma. ;) Är inte tillräckligt modig för att ha dom till skolan tror jag?

Mmmm....jordgubbar har vi nyss smaskat med.
Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Yoshi-Daniel

har du ätit restaurangens mat? vad ska restaurangen äta nu då? den kommer ju att svälta ihjäl :)
är carro och hedda snygga? får jag träffa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback